HomeVeelgestelde Vragen
Waarmee kunnen wij je helpen?
Op zoek naar een antwoord? Je vindt hier antwoorden op veel onderwerpen, waaronder de betalingsopties, leverings- en retourvoorwaarden die van toepassing zijn bij LookOfar. Staat het antwoord er niet tussen neem dan contact op via het contactformulier.
- Wat is een LookOfar leesbril?
- Een LookOfar is een kant-en-klare leesbril van opticienskwaliteit.
- Hoe weet ik dat ik een leesbril nodig heb?
- Wanneer u veel moeite moet gaan doen om teksten dichtbij goed te kunnen lezen, is dat een van de tekenen dat uw ogen achteruitgaan. Dit is een fenomeen wat bij vrijwel iedereen vanaf een bepaalde leeftijd begint te spelen. Merkt u dat u het scherm van uw tablet steeds verder moet houden om te kunnen zien waar u mee bezig bent? Dan is het toch misschien de moeite waard uw ogen even te laten testen door een opticien. Waarschijnlijk bent u met een leesbril geholpen.
- Wat maakt LookOfar anders dan andere kant-en-klare leesbrillen?
- LookOfar zijn kant-en-klare leesbrillen met dezelfde kwaliteit die u van een bril van de opticien mag verwachten. In tegenstelling tot de leesbrillen van de drogist zijn LookOfar leesbrillen allemaal van dezelfde hoge kwaliteit.
- Ik wil graag een LookOfar leesbril bestellen. Hoe doe ik dit?
- Een LookOfar leesbril bestellen is erg eenvoudig. Zoek eerst het model uit dat je graag wilt hebben en selecteer de kleur en gewenste sterkte. Vervolgens klik je op "BESTELLEN". Het artikel wordt in je winkelwagen geplaatst. Volg nu de instructies op je scherm om de order te voltooien.
- Kan ik mijn besteloverzicht per e-mail ontvangen?
- Als je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je automatisch binnen enkele minuten een e-mail met een bevestiging van je bestelling.
- Ik heb een bestelling geplaatst, maar geen besteloverzicht ontvangen
- De orderbevestiging van uw bestelling wordt automatisch verstuurd naar het door u opgegeven e-mail adres. Daarnaast is de orderbevestiging terug te vinden in uw bestelgeschiedenis via Mijn account. Mogelijk is de bevestiging in uw ongewenste post terecht gekomen. Is de orderbevestiging ook niet in uw ongewenste post terecht gekomen, neem dan contact met ons op via het contactformulier en wij zullen u zo spoedig mogelijk de orderbevestiging toesturen.
- Wat is de levertijd van mijn bestelling?
- Zodra wij de bestelling via onze webshop ontvangen, wordt jouw order meteen verwerkt en zo spoedig mogelijk verzonden. In de meeste gevallen betekent dit dat bestellingen die op werkdagen voor 14.00 uur besteld zijn, de zelfde dag nog bij DPD worden aangeleverd. Vervolgens wordt het pakket door DPD binnen 2 tot 3 werkdagen op het door jou opgegeven afleveradres bezorgd.
- Rekent LookOfar verzendkosten?
- Bestellingen binnen Nederland zijn verzendkostenvrij vanaf €30,-. Voor bestellingen onder €30,- of naar het buitenland rekenen wij wel verzendkosten:
Als het pakket naar een ander land verstuurd moet worden, neem dan even contact met ons op over de verzendkosten.Nederland €4,50 BelgiĆ« €6,50 Luxemburg €7,50 Duitsland €6,50 Frankrijk €9,50 - Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben bij aflevering?
- Wanneer je niet thuis bent bij bezorging, zal DPD een 'niet thuis bericht' achterlaten. Hierop staat uitgelegd hoe je het pakket alsnog in ontvangst kunt nemen.
- Van welke vervoerder maakt LookOfar.nl gebruik?
- LookOfar.nl laat bestellingen bezorgen door DPD of PostNL, afhankelijk van het formaat. Levering in het buitenland wordt door lokale postbedrijven gedaan.
- Heb ik bij LookOfar.nl garantie op mijn artikelen?
- Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, voorzien wij je graag zo snel mogelijk van een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door vervanging of terugbetaling.
- Kan ik mijn bestelling terugsturen?
- Wij doen onze uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht je desondanks niet tevreden zijn over het aangeschafte product, dan kan deze altijd geruild of geretourneerd worden. Binnen 14 dagen mag je, zonder opgave van reden, de bij ons gekochte producten terugsturen. Meldt de retourzending aan via ons retourformulier en geef bij type retour 'Herroeping' of 'Omruiling' op. Bekijk voor de voorwaarden voor retourzendingen onze Algemene Voorwaarden
- Hoe moet ik mijn retour aanmelden?
- Gebruik het online retourformulier om je retourzending aan te melden. Je krijgt bericht van ons over de verdere afhandeling van je retourzending.
- Naar welk adres kan ik mijn retourzending sturen?
- Retourzendingen kun je sturen naar: LookOfar.nl, Horst 2655, 8225 PA, Lelystad, Nederland
- Hoe snel wordt mijn retourzending behandeld?
- Zodra wij de door jou teruggezonden bestelling in originele staat, zoals wij deze hebben geleverd, hebben ontvangen, zullen wij de betaling binnen 14 dagen terugstorten op je bankrekening.
- Brengen jullie kosten in rekening voor retourzendingen?
- Nee, wij brengen geen kosten in rekening. Wel behouden wij het recht schade als het gevolg van ingebruikname in mindering te brengen op het te crediteren bedrag. Let er alstublieft wel op dat de kosten voor het retour zenden voor uw eigen rekening zijn. Kijk voor de meest actuele tarieven op de website van PostNL.
- Ik heb een vraag over een LookOfar leesbril. Kan ik contact opnemen?
- Staat het antwoord op uw vraag niet tussen deze veelgestelde vragen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier. Wij zullen uw vraag dan zo snel mogelijk beantwoorden.
- Ik wil graag LookOfar-dealer worden
- Bent u een opticien of heeft u een gerelateerde webshop? Ga naar Ofar.nl.
Voer een gebruikersnaam in
Voer uw wachtwoord in a.u.b.